2008.07.26. 23:11 mandyedi

Java (Nintendo games on Firefox)

uhh, na ezt is megszültem...

Még winjúzeres időszakomban találtam egy addon-t firefoxhoz. Benne van az összes létező nintendo játék. Super mario, Contra, Batlle City stb (Firenes). Ahhoz, hogy játszani is tudjunk velük java plugin szükséges (na meg elég sok honlaphoz kell már). Na ennek a telepítésével szenvedtem majd' 1 órán át míg végül megtaláltam a legegyszerűbb megldást. (persze kezdhettem volna ezzel, de minek?)

Synapticból fel kell telepíteni az alábbi csomagokat és egy restart után már lehet futtatni a java alkalmazásokat firefox-on:

 

sun-java6-jre sun-java6-jdk sun-java6-plugin sun-java6-fonts - itt még szükség volt az alábbi ügyeskedésre terminálban: sudo ln -s /usr/lib/jvm/java-6-sun-1.6.0.06/jre/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so /usr/lib/firefox-3.0.1/plugins
Ja és még fontos, hogy eltávolíts az egyéb java-s csomagokat; java-... Elvileg akkor a fenti ügyeskedésre nem lesz szükség:)

Szólj hozzá!

Címkék: java firenes nintendo games


A bejegyzés trackback címe:

https://aeriel.blog.hu/api/trackback/id/tr75587181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása