2008.08.02. 14:56 mandyedi

Glam, sleaze meg ilyenek

Nos, gondoltam indítok már egy zene kategóriát is, nehogy azt gondolja az idetévedő jóember, hogy kocka vagyok és a linux az életem. :) Szoktam én bulizni, barátokkal lógni, meg ilyen halandó embernek való dolgokat csinálni.

Szóval a zene kategória. Zenei ízlésem eléggé széles tartományt lefed. Kinőttem a beton-rocker korszakomból és felfedeztem a zene világát:) Most már idnent meghallgatok ami tetszik, stílustól függetlenül. Persze fontos, hogy igényes legyen. Nem szeretem a média által futtatott zenéneknemnevezhető valamiket. Persze a rock az alap, amit bárhol bármikor meghallgatok, Dream Theater-től Alvinig jöhet minden. Másik nagy kedvenc pedig a drum and bass. Itt is jöhet minden, csak jó legyen a ritmus és a dallam (igen, ebben is van dallam:) ).

Újabban pedig a rockzenén belül a glam és sleaze zenekarokat kezdtem el hallgatni. (bár nem szeretem nagyon bekategóriázni a zenéket, mert mindig vannak okosabbak akik beszólnak, hogy ez nem is glam, meg menjé má' azt se tudod miaz, meg ez is csak egy régről előszedett divattá vált stílus stb. na, engem meg NEM ÉRDEKELNEK az ilyenek, nem szoktam divatból hallgatni zenét) Jelelnleg Hardcore Superstar folyik a csapból is:) De ezek is jók: Backíard Babies, Crucified Barbara, hm na itt elakadtam majd lesz még sok zeném, aztán beírogatom ide.

 

Hardcore Superstar - "My Good Reputation"

 

2 komment

Címkék: glam sleaze hardcore superstar


A bejegyzés trackback címe:

https://aeriel.blog.hu/api/trackback/id/tr88597377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagoj.ur 2008.08.08. 15:53:35

Symphony X: Divine wings of Tragedy, illetve Paradise Lost c. albumok után nálad is elkezd majd inogni a Dream Theater trónja...

Ádám · http://www.sleazepage.hu 2008.10.14. 20:02:57

Szia. A műfajra guglizva jutottam ide, örülök, hogy bejön ez a fajta zene... gondotlam megírom, van egy ilyen weblapunk, ha érdeke. Az URL-t beírtam az URL mezőbe. :)
süti beállítások módosítása