2009.06.02. 12:23 mandyedi

Visszatértem, hack, bonzai ésatöbbi...

Utóbbi hónapokban egyáltalán nem törődtem ezzel a blogommal. Nem volt időm és az ubuntu használatom is lekorlátozódott az átlagjúzer szintre. Elsősorban az egyetem miatt, természetesen. Na de 2 dolog miatt is visszatértem:

  • hack
  • bonsai

Hekkerkedés??? Na a keves olvasó most biztos azt gondolja, hogy én is az a tipikus wannabe vagy script kiddie vagyok. Hát nem! Amióta számítógépem van azóta foglalkoztat a gondolat, hogy felülemelkedjek átlagos informatikai tudásomon és tényleg az irányításom alá vonhassam:) Sajnos eddig ha hack témában kutagodtam csak ilyen tipikus extrás és géportálos oldalakra bukkantam, ahol a magukat hackernek gondoló júzerek pakoltak össze mindeféle "hack cuccokat", gondolvn, hogy ezek birtokában bárkiből hacker válhat. Tudtam én, hogy ez nem így van, csak volt egy kis problémám: nem tudtam hogyan is kezdjek neki. Olvasgattam mindenfélét, hogy tudni kell programozni, meg betéva tudtam, hogy milyen az "igazi hacker". Programozással nincs is gond, belekostóltam sokmindenbe, lassan kezdem átlátni az egészet. Bár nem vagyok programozó, de a kell nem jelent gondot 1-1 kód megfejtése. Továbbá olvasgattam hack technikákat, de a legtöbb - úgymond kiment a divatból, vagy ismét ilyen wannabe-k írásaira bukkantam.

Hogy mi hozta meg a változást? Az ördöglakat.info ! Nem írnék most róla részletesen, csak annyit hogy egy online hacker játék és ami a lényeg, hogy létező technikákat kell alkalmazni és van néhány éles pálya! Az egyes pályák megoldásához szükséges háttéranyag keresése közben akadtam még néhány hasonló, kölföldi oldalra, ahol még több és igalmas, nagyobb kihívást jelentő feladatok vannak különböző témakörben. Később írok ezekről is. Ezek a site-ok segítettek hát abban, hogy elinduljak egy másik úton és mélyebbre áshassam magam ebben a témakörben. Továbbá még az is elősegített, hogy php-val elkezdtem foglalkozni és hát előbb utóbb belebotlik az ember a bitonsági megoldásokba, védelmekbe különböző támadások ellen (XSS, SQL injection).


Másik dolog a bonsai. Erről most nem írnék sokat. AKi nem tudná miről van szó: google it!

Páromtól kaptam egy aranyos kis bonsai fát. Már egy ideje érdekel és szerettem volna és most meglepett egyel. Szeretném a fejlődését, gondozását publikálni a blogomban szöveggel és képekkel egyaránt. Tudom, hogy nagyon kényesek és mindent tudnom kell róluk. Ennek érdekében hamarosan tenni fogok. Internet adta lehetőségeket teljes mértékben ki fogom használni. Ha akad esetleg aki ért hozzá és valami véletlen folytán ide téved, szívesen meghallgatom a tanácsait:)


Nagyjából ezek a visszatérésem okai. Hack témában hamrosan írom a linkeket és a bonsaimról is töltök fel képet!

Have a nice day!;)

Szólj hozzá!

Címkék: hack bonsai ördöglakat ordoglakat.info online hacker játék


A bejegyzés trackback címe:

https://aeriel.blog.hu/api/trackback/id/tr391158838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása